Het kan natuurlijk voorkomen dat je nog een vraag hebt? Gelukkig kunnen onze collega’s van de klantenservice je helpen met al je vragen. Heb je ook al bij de veelgestelde vragen gekeken voor een snel antwoord?
Hieronder vind je enkele meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Bij de meeste zorgverzekeraars heb je, om jouw cursus te kunnen declareren, zowel de factuur als het behaalde certificaat of bewijs van deelname nodig. Wacht met declareren totdat je ook de praktijktraining hebt afgerond en het certificaat hebt ontvangen. Je stuurt de factuur samen met Het Oranje Kruis certificaat naar jouw verzekeraar (let op: stuur nooit het origineel, maar altijd een kopie). De factuur ontvang je binnen 1 werkdag na aanmelding en na de betaling van jouw cursus, het certificaat ontvang je na het succesvol afronden van je praktijktraining.
Weet je niet of ook jouw zorgverzekeraar een EHBO-cursus vergoed? kijk dan in onze vergoedingenchecker en neem altijd contact op met jouw zorgverzekeraar.
Jazeker, na het met succes afronden van de cursus ontvang je het certificaat van Het Oranje Kruis. Dit certificaat staat op nummer 1 in de IKK-wetgeving. Hiermee voldoe je aan de eisen om werkzaam te zijn binnen de kinderopvang of gastouderopvang.
Zorg altijd dat je je e-learning goed hebt afgerond. Als je niet geslaagd bent voor je e-learning is het niet mogelijk om deel te nemen aan de praktijktraining. Je mist dan namelijk een stukje kennis die je nodig hebt tijdens de praktijktraining. Start daarom op tijd met je e-learning, je hebt meerdere pogingen om je e-learning eindtoets af te ronden.
Tip: Zorg dat de e-learning tijdens de eindtoets niet OOK op andere devices of tabbladen open staat. Het systeem kan dan registreren dat jij je eindtoets hebt behaald. Een screenshot van je toets uitslag is geen geldige bewijs om deel te nemen aan de praktijktraining. Een screenshot van een tussentoets ziet er namelijk hetzelfde uit als een eindtoets.
Het systeem van Savitae registreert of jij je eindtoets hebt behaald of niet.
Vanaf 6 maanden voor het verlopen van jouw certificaat ontvang je van ons enkele e-mails als herinnering dat jouw certificaat gaat verlopen.
Heb je jouw praktijktraining al binnen 14 dagen? Dan is het niet mogelijk om je kosteloos af te melden voor de cursus. Je kunt wel met een korting de cursus op een andere datum in plannen. Duurt het nog langer dan 14 dagen voor je jouw praktijktraining hebt? Dan kun je deze zelf kosteloos verplaatsen naar een andere datum in MijnSavitae.
Het is mogelijk om incompany/groepscursussen te volgen vanaf 10 deelnemers met een maximaal aantal van 14 deelnemers. Groepen tot 14 deelnemers krijgen voldoende aandacht van onze ervaren instructeurs zonder het overzicht of de focus te verliezen. Elke deelnemer wordt op deze manier adequaat geschoold en leert met vol zelfvertrouwen te handelen bij calamiteiten. Over het algemeen worden groepscursussen afgenomen door bedrijven/organisaties waarbij meerdere medewerkers tegelijk worden geschoold. Een ander voordeel van incompany/groepscursussen is dat deze ook op een eigen locatie gegeven kunnen worden.
De door Savitae uitgegeven EHBO-certificaten hebben een geldigheid van 2 jaar.
Een aanmelding voor een cursus op locatie van Savitae (open inschrijving) kan niet kosteloos worden geannuleerd. Wel kan er een indeplaatsstelling (vervangend deelnemer) worden aangevraagd. De kosten hiervan verschillen per situatie. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op. Bij een incompany cursus is het kosteloos afmelden van een deelnemer tot 14 dagen voor aanvang van de praktijktraining wel mogelijk.
Let op: is de deelnemer al wel gestart met de eventuele e-learning dan worden de kosten van de e-learning wel doorbelast.
Een medewerker kan zelf geen inschrijving verplaatsen. Dit kan alleen worden gedaan door de contactpersoon van het bedrijf.
Ben je bij Savitae als contactpersoon bekend bij het bedrijf? Dan kun je in MijnSavitae de behaalde certificaten van jouw medewerkers inzien en downloaden.
Je kunt zelf kiezen hoe je contact met ons wilt opnemen. Je kunt kiezen om met ons te bellen of te mailen. Hoe dan ook, we helpen je graag!
Heb je een vraag? Stel deze bij voorkeur via onderstaand e-mail adres. Wij doen er alles aan om jouw vraag binnen twee werkdagen te behandelen.
Geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden? Neem via onderstaand telefoonnummer contact op met een medewerker. We helpen je graag.
ma – vrij: 08.30 tot 17.00 uur
za – zo: gesloten
Heb je een zakelijke vraag? Neem dan gerust contact op met ons Sales team.
ma – vrij: 08.30 tot 17.00 uur
za – zo: gesloten
Bezoekadres:
Pieter Brueghelstraat 116
1318 GV Almere
Postadres:
Pieter Brueghelstraat 116
1318 GV Almere
KvK: 60957654
BTW: NL854135200B01
IBAN: NL13INGB0006555919
Het Oranje Kruis
relatiecode: 101191
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!