Service en contact

Het kan natuurlijk voorkomen dat je nog een vraag hebt? Gelukkig kunnen onze collega’s van de klantenservice je helpen met al je vragen. Heb je ook al bij de veelgestelde vragen gekeken voor een snel antwoord? 

Service en contact

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je enkele meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Particulier

Bij de meeste zorgverzekeraars heb je, om jouw cursus te kunnen declareren, zowel de factuur als het behaalde certificaat of bewijs van deelname nodig. Wacht met declareren totdat je ook de praktijktraining hebt afgerond en het certificaat hebt ontvangen. Je stuurt de factuur samen met Het Oranje Kruis certificaat naar jouw verzekeraar (let op: stuur nooit het origineel, maar altijd een kopie). De factuur ontvang je binnen 1 werkdag na aanmelding en na de betaling van jouw cursus, het certificaat ontvang je na het succesvol afronden van je praktijktraining.

Weet je niet of ook jouw zorgverzekeraar een EHBO-cursus vergoed?  kijk dan in onze vergoedingenchecker en neem altijd contact op met jouw zorgverzekeraar.

Jazeker, na het met succes afronden van de cursus ontvang je het certificaat van Het Oranje Kruis. Dit certificaat staat op nummer 1 in de IKK-wetgeving. Hiermee voldoe je aan de eisen om werkzaam te zijn binnen de kinderopvang of gastouderopvang.

Zorg altijd dat je je e-learning goed hebt afgerond. Als je niet geslaagd bent voor je e-learning is het niet mogelijk om deel te nemen aan de praktijktraining. Je mist dan namelijk een stukje kennis die je nodig hebt tijdens de praktijktraining. Start daarom op tijd met je e-learning, je hebt meerdere pogingen om je e-learning eindtoets af te ronden.

Tip: Zorg dat de e-learning tijdens de eindtoets niet OOK op andere devices of tabbladen open staat. Het systeem kan dan registreren dat jij je eindtoets hebt behaald. Een screenshot van je toets uitslag is geen geldige bewijs om deel te nemen aan de praktijktraining. Een screenshot van een tussentoets ziet er namelijk hetzelfde uit als een eindtoets.

Het systeem van Savitae registreert of jij je eindtoets hebt behaald of niet.

Vanaf 6 maanden voor het verlopen van jouw certificaat ontvang je van ons enkele e-mails als herinnering dat jouw certificaat gaat verlopen.

Heb je jouw praktijktraining al binnen 14 dagen? Dan is het niet mogelijk om je kosteloos af te melden voor de cursus. Je kunt wel met een korting de cursus op een andere datum in plannen. Duurt het nog langer dan 14 dagen voor je jouw praktijktraining hebt? Dan kun je deze zelf kosteloos verplaatsen naar een andere datum in MijnSavitae.

Ik wil contact opnemen met Savitae

Je kunt zelf kiezen hoe je contact met ons wilt opnemen. Je kunt kiezen om met ons te bellen of te mailen. Hoe dan ook, we helpen je graag!

Mail onze klantenservice

Heb je een vraag? Stel deze bij voorkeur via onderstaand e-mail adres. Wij doen er alles aan om jouw vraag binnen twee werkdagen te behandelen.

Bel onze klantenservice

Geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden? Neem via onderstaand telefoonnummer contact op met een medewerker. We helpen je graag.

ma – vrij:  08.30 tot 17.00 uur
za – zo:      gesloten

Zakelijk

Heb je een zakelijke vraag? Neem dan gerust contact op met ons Sales team.

ma – vrij:  08.30 tot 17.00 uur
za – zo:      gesloten

Bezoekadres:
Pieter Brueghelstraat 116
1318 GV Almere

Postadres:
Pieter Brueghelstraat 116
1318 GV Almere

KvK: 60957654
BTW: NL854135200B01
IBAN: NL13INGB0006555919

Het Oranje Kruis 
relatiecode: 101191